УКРАЇНСЬКА МОВА

20.05.2020

Тема: Написання займенників із прийменниками окремо.

1.Перегляньте матеріали до уроку: 


2. Виконайте вправу за посиланням   ВПРАВА

 

Фото/скрин  сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net

📙📗📘

19.05.2020

Тема: Вказівні й означальні займенники.

1.Перегляньте матеріали до уроку: 


 2. Виконайте вправи 

Фото/скрин  сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net

 Термін виконання – до 22 травня

📙📗📘

18.05.2020

Тема: Заперечні й неозначені займенники.

1.Перегляньте матеріали до уроку:

2. Виконайте вправу 


3. Провідміняйте займенники «дещо» й «будь-який». 

Фото/скрин  сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net

Термін виконання – до 20 травня

📙📗📘

13.05.2020

Тема: Питальні й відносні займенники.

1.Перегляньте матеріали до уроку:

2. Виконайте інтерактивну вправу 

ВПРАВА

Фото/скрин  сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net

Термін виконання – до 16 травня

📙📗📘

12.05.2020

Тема: Присвійні займенники.

1.Перегляньте матеріали до уроку 

2. Виконайте інтерактивну вправу-кросворд ВПРАВА

Фото/скрин  сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net

Термін виконання – до 14 травня

📙📗📘

07.05.2020

Тема:  Особові займенники. Зворотний займенник себе, його відмінювання.

1.Перегляньте матеріали до уроку 



2. Виконайте інтерактивні вправи:

ВПРАВА 1

ВПРАВА 2

Фото/скрин  сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net

Термін виконання – до 10 травня

📙📗📘


06.05.2020
Тема: Особові займенники, їхнє відмінювання.
1.Перегляньте матеріали до уроку 

2. Виконайте інтерактивну вправу 
Фото/скрин  сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
Термін виконання – до 7 травня

📙📗📘


05.05.2020

Тема: Розряди займенників за значенням.

1.Перегляньте матеріали до уроку 

 

2. Виконайте інтерактивну вправу ВПРАВА

Фото/скрин  сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net

Термін виконання - 6 травня

📙📗📘

04.05.2020
Тема: Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

1.Перегляньте матеріали до уроку 

2. Перегляньте відео В.Симоненко «Ти знаєш, що ти - людина?» 

3. Випишіть у зошит займенники, які почули у вірші.
Фото  сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net

Термін виконання - 5 травня

📙📗📘


29.04.2020
Контрольна робота з теми: "Числівник"

-  Виконайте 6 тестових завдань; 
- 7-ме  завдання – скласти речення з будь-яким порядковим числівником на – тисячний.
- 8-ме  завдання - складений кількісний числівник 378 поставити у формі родового  та орудного відмінка однини.
- 9-те завдання - зробити розбір числівника як частини мови. 
(Зразок розбору подано в останньому відео).

📙📗📘


28.04.2020
Тема. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.

1. Перегляньте матеріали до уроку

   Підготуйтеся до контрольної роботи 

2. Виконайте інтерактивну вправу ВПРАВА
Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
Термін виконання – до 30 квітня

📙📗📘

27.04.2020
Тема. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.
1. Перегляньте матеріали до уроку

Приклад:
10:45              
— за п'ятнадцять хвилин одинадцята;
—за чветрь одинадцята;
—чверть до одинадцятої.  
2. Виконайте інтерактивну вправу ВПРАВА 
Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
Термін виконання – до 28 квітня

📙📗📘


24.04.2020
Тема. Написання числівників
1. Перегляньте матеріали до уроку   

3. Виконайте інтерактивну вправу 
Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
Термін виконання – до 27 квітня

📙📗📘

23.04.2020
Тема. Буква Ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.
Робота над помилками у відмінюванні числівників
1.    Перегляньте матеріали до уроку  та зверніть увагу на свої помилки у відмінюванні деяких числівників


2.    Розгадайте ребуси та запишіть числівники словами
3.    Провідміняйте числівники: 50, 80.
Завдання виконайте у своїх зошитах.
Фото сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
Термін виконання – до 24 квітня

📙📗📘

21.04.2020
Тема. Відмінювання числівників
1.    Перегляньте матеріали до уроку 

2. Провідміняйте числівники: тисяча вісімсот, дев’яносто п’ять. Завдання виконайте у своїх зошитах.
3. Виконайте інтерактивну ВПРАВУ  
Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
Термін виконання – до 23 квітня

📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙


15.04.2020
Тема. Відмінювання порядкових, дробових і збірних числівників
1. Щоб пригадати попередній матеріал уроку, виконайте невеличку інтерактивну вправу «Скачки» 
 Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
2. Перегляньте матеріали до уроку 

та опорну схему 

3. Провідміняйте числівники: десятеро, одна восьма. Завдання виконайте у своїх зошитах. Фото сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
Термін виконання – до 17 квітня

📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙

14.04.2020
Тема. Відмінювання кількісних числівників
1. Щоб пригадати попередній матеріал уроку, виконайте невеличку інтерактивну ВПРАВУ
Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
2. Перегляньте матеріали до уроку 

та  додаткову інформацію

3. Провідміняйте числівники 12, 38, 479. Завдання виконайте у своїх зошитах. Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
Термін виконання – до 15 квітня

📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙

13.04.2020
Тема. Числівники прості, складні і складені
Уявіть ситуацію, що ваш товариш пропустив тему і попросив вас допомогти йому в оволодінні нового матеріалу. Розказати йому про групи числівників за будовою. Використовуючи цю таблицею, допоможіть своєму товаришу. Підготуйте розповідь про групи числівників за будовою.

1. Перегляньте матеріали до уроку 

2. Опрацювавши матеріал, виконайте тестові завдання
Термін виконання – до 14 квітня

📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙

09.04.2020
ЖИТТЄВА СИТУАЦІЯ
  Уявіть, що ви прийшли в магазин, щоб купити шкільне приладдя. Зверніться до продавця і замовте товар відповідно до поданого списку, вживаючи іменники в потрібній формі.

3. Завдання виконайте у своїх зошитах. Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання надішліть на е-mail alyona981@ukr.net

4.Перегляньте матеріали до уроку або опрацюйте правило у підручнику параграф 55, 56

Додаткова інформація
4. Опрацювавши додаткову інформацію, виконайте  ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ  
Термін виконання – до 11 квітня

📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙


08.04.2020
Тема. Кількісні й порядкові числівники

1. Щоб пригадати попередній матеріал уроку, виконайте невеличку інтерактивну  ВПРАВУ 
Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net

2. Перегляньте матеріали до уроку 

3. Опрацювавши матеріал, виконайте ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ 
Термін виконання – до 10 квітня

📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙

07.04.2020
Тема: Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Мета: поглибити знання про числівник як частину мови, навчатися ділити числівники на групи; навчитися знаходити числівники у тексті, відрізняти від інших частин мови, що мають числове значення.

1.    Розгадайте ребус 


2.    Подивіться на картинку, знайдіть числівники і складіть з ними речення. Речення запишіть у своїх зошитах, сфотографуйте та надішліть на е-mail alyona981@ukr.net
3.Перегляньте матеріали до уроку 

4. Опрацювавши матеріал, виконайте ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ 

Термін виконання - 9 квітня

📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙

06.04.2020

Контрольна робота: Прикментник



Перейдіть за посиланням

КОНТРОЛЬНА РОБОТА


-  Виконайте 10 тестових завдань;

- 11-те  завдання – складіть по одному реченню зі словом невисокий і сполукою не високий; 

-12-те  завдання - складіть текст (4-6 речень) на історичну тематику, використавши прикметники.

📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙

Тема уроку 

Написання прізвищ прикметникової форми

МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ

📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙

Тема уроку 

Написання складних прикметників разом і через дефіс 

                           Матеріал до уроку (посилання)

Виконайте інтерактивну вправу за посиланням 
(Розподіліть слова у дві колонки. Після виконання завдання натисніть галочку, яка стоїть праворуч).


📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙

Тема уроку 

Написання –нн- і –н- у прикметниках


Матеріал до уроку (посилання)


3 коментарі: