Фото/скрин сторінки з результатом виконання
завдання надсилайте на е-mailalyona981@ukr.net
Термін виконання – до 23 квітня
📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙
15.04.2020
Тема.
Відмінювання порядкових, дробових і збірних числівників
1. Щоб пригадати
попередній матеріал уроку,виконайте невеличку інтерактивну вправу«Скачки»
Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання
надсилайте на е-mailalyona981@ukr.net
2. Перегляньте
матеріали до уроку
та опорну схему
3. Провідміняйте числівники: десятеро, одна
восьма.Завдання виконайте у своїх зошитах.Фотосторінки з результатом виконання завдання надсилайте
на е-mailalyona981@ukr.net
Термін виконання – до 17 квітня
📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙
14.04.2020
Тема.Відмінювання
кількісних числівників
1. Щоб пригадати
попередній матеріал уроку, виконайте
невеличку інтерактивну ВПРАВУ
Фото/скрин
сторінки з результатом виконання завдання надсилайте
на е-mailalyona981@ukr.net
2. Перегляньте
матеріали до уроку
та додаткову
інформацію
3. Провідміняйте числівники 12, 38, 479.Завдання
виконайте у своїх зошитах.Фото/скрин сторінки з результатом
виконання завдання надсилайте на е-mailalyona981@ukr.net
Термін виконання – до 15 квітня
📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙📗📘📙
13.04.2020
Тема.Числівники прості,
складні і складені
Уявіть ситуацію, що ваш товариш пропустив тему і попросив вас допомогти
йому в оволодінні нового матеріалу. Розказати йому про групи числівників за
будовою. Використовуючи цю таблицею, допоможіть своєму товаришу. Підготуйте
розповідь про групи числівників за будовою.
Уявіть, що ви прийшли в магазин, щоб купити шкільне приладдя.
Зверніться до продавця і замовте товар відповідно до поданого списку, вживаючи
іменники в потрібній формі.
3. Завдання
виконайте у своїх зошитах. Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання надішліть
на е-mailalyona981@ukr.net
4.Перегляньте
матеріали до уроку або опрацюйте правило у підручнику параграф 55, 56
Тема:
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Мета: поглибити знання про числівник як
частину мови, навчатися ділити числівники на групи; навчитися знаходити
числівники у тексті, відрізняти від інших частин мови, що мають числове
значення.
1.Розгадайте ребус
2.Подивіться на картинку,
знайдіть числівники і складіть з ними речення. Речення запишіть у своїх зошитах, сфотографуйте
та надішліть на е-mailalyona981@ukr.net
Зробила в зошиті
ВідповістиВидалитиЗробила в зошиті
ВідповістиВидалитиЗробила в зошитi
ВідповістиВидалити