20.02.2020
Узагальнення. Надання першої
допомоги при:
Ураженні
електричним струмом,
Опіках,
Отруєнні,
ДТП
20.02.2020
Узагальнення. Надання першої допомоги при:
Ураженні
електричним струмом,
Опіках,
Отруєнні,
ДТП
☝☝☝
14.05.20
Тема: Поведінка в екстремальних ситуаціях. Телефони аварійних
служб. Правила взаємодії з рятувальниками.
Д/З: фотоколаж на тему «Безпека в
екстремальних ситуаціях».
14.05.20
Тема: Поведінка в екстремальних ситуаціях. Телефони аварійних
служб. Правила взаємодії з рятувальниками.
Д/З: фотоколаж на тему «Безпека в
екстремальних ситуаціях».
☝☝☝
06.05.2020
Тема: Безпека руху велосипедиста.
Перевірте свої знання за темою уроку - ПЕРЕВІРКА
06.05.2020
Тема: Безпека руху велосипедиста.
Перевірте свої знання за темою уроку - ПЕРЕВІРКА
☝☝☝
☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝
22.04.2020
Тема: Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання. Дії у разі загоряння одягу.
Матеріал до уроку ↴
Перевірте свої знання за темою
посилання →«Пожежна
безпека».
22.04.2020
Тема: Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання. Дії у разі загоряння одягу.
Матеріал до уроку ↴
Перевірте свої знання за темою
посилання →«Пожежна
безпека».
☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝
16.04.2020
Тема: Пожежна безпека в оселі.
Перегляньте ПРЕЗЕНТАЦІЮ, складіть план евакуації з вашої оселі.
16.04.2020
Тема: Пожежна безпека в оселі.
Перегляньте ПРЕЗЕНТАЦІЮ, складіть план евакуації з вашої оселі.
☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝
08.04
08.04
Тема: Безпека в побуті й навколишньому середовищі.
1. Перегляньте відеопрезентацію
2. Виконайте КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ за темою
(Термін виконання до 10.04.)
1. Перегляньте відеопрезентацію
2. Виконайте КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ за темою
(Термін виконання до 10.04.)
☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝
02.04
02.04
Тема: Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі.
1. Переглянути ПРЕЗЕНТАЦІЮ
2. Пройти тестування за темою (посилання ТЕСТ)
☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝
18.03
Тема: Стосунки з однолітками. Підліткові компанії.
Перегляньте уривки з фільму «Опудало». Це історія про однолітків та їхню компанію, про тих, хто вміє дружити, і тих, хто зраджує; про тих, хто знає правду і мовчить, а також про те, до чого може призвести жорстокість у з’ясуванні стосунків
Запитання для обговорення:
• Яке буває насилля?
• Коли однокласники застосовували до Маші психологічне насилля, а коли — фізичне?
Корисні підказки, як зрозуміти іншого
Дати відповіді на запитання:
«Коли мої друзі ігнорують мене, я відчуваю…»
«Коли я неприязний із кимось, я відчуваю…»
«Коли мої друзі піклуються про мене, я відчуваю…»
«Коли мої друзі піклуються про мене, я відчуваю…»
«Коли я виявляю турботу про іншу людину, я відчуваю…»
☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝
Конструктивне розв’язання конфліктів. Запобігання ескалації конфлікту. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях.
Переглянь відео. Дай відповіді на запитання:
- В чому полягав конфлікт між друзями?
- Як вони вирішили цей конфлікт?
Переглянь відео. Дай відповіді на запитання:
- В чому полягала суть конфлікту?
- Чому кожен з них бачив різне?
- Що означає вислів "Щоб зрозуміти людину, треба взути її чоботи"?
Зробила в зошиті.
ВідповістиВидалити