27.05.2020
Узагальнення знань з теми «Гриби»
25.05.2020
Тема: Лишайники
Опрацювати відеоматеріал
20.05.2020
Тема: Паразитичні гриби
Опрацювати відеоурок 🍀🍀🍀
18.05.2020
Тема: Цвілеві гриби.Сапротрофи.
1) Передивіться відео
Д\З Використовуючи матеріал відео, підручник та інші джерела інформації скласти листівку щодо запобігання ураження лишаями, грибами, що паразитують на шкірі голови, ніг людини тощо. Листівку можна виготовити як у паперовому, так і в електронному вигляді.
🍀🍀🍀
13.05.2020
Тема: Практична робота №5 Розпізнавання їстівних та отрйних грибів своєї місцевості.
1) Виконайте роботу за посиланням , натиснить на віконце «Кінець» та відправте свої відповіді вчителю (це відбудеться автоматично на мій E-mail). Обов`язково вкажіть своє прізвище та ім'я.
🍀🍀🍀
06.05.2020
Тема: Групи грибів.Симбіотичні шапинкові гриби. Лабораторне дослідження будови шапинкових грибів
1.Уважно опрацюйте матеріал презентації
2. Виконайте лабораторну роботу у зошитах фото або скрин надішліть вчителю на перевірку (у вайбер, месенджер або на електронну пошту sedrakyan.s.g@gmail.com)
🍀🍀🍀
04.05.2020
Тема: Розмноження та поширення грибів.
Д\З
1)Опрацювати презентацію
2) Виконайте інтерактивну вправу "Схема розмноження грибів"
🍀🍀🍀
29.04.2020
Тема: Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.
1. Опрацюйте відеоурок
2. Перевірте свої знання виконавши інтерактивну вправу
🍀🍀🍀
27.04.2020
Тема: Контрольна робота з теми «Різноманітність рослин»
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
22.04.2020
Тема: Рослинні угруповання.
1. Запишіть в зошит дату та тему уроку.
2. Подивіться презентацію та відео.
3. Проаналізуйте відео та пройдіть 2 інтерактивних теста. Після закінчення не забудьте клікнути на квадратику з галочкою в правому нижньому куточку. Ви одразу побачите, що ви зробили правильно, а що ні.
4. Фото роботи в зошиті та скриншоти результатів тестів надішліть вчителю.
Тести:
1) Пристосування рослин степу
2) Яруси змішаних лісів
15.04.2020
1. "Як утворився торф і кам'яне вугілля ?"
2. "Викопні рослини"
Щоб впоратись з завданням, вам необхідно зробити наступне:
1. Запишіть в зошит дату та тему уроку
2. Подивіться два відео. Відео короткі. Ви витратите небагато часу.
2) Яруси змішаних лісів
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
15.04.2020
Любі друзі!
Тема нашого уроку
"Створення міні - проектів за наступними темами:
1. "Як утворився торф і кам'яне вугілля ?"
2. "Викопні рослини"
Щоб впоратись з завданням, вам необхідно зробити наступне:
1. Запишіть в зошит дату та тему уроку
2. Подивіться два відео. Відео короткі. Ви витратите небагато часу.
3. Оберіть тему, яка вам сподобалась.
4. Створіть на задану тему проект. Це може бути коротка презентація (5 слайдів), буклет, малюнок, ментальна карта, захистить цей проект перед батьками, сестрами, братами, бабусею, дідусем.
4. Свій проект надішліть мені або класному керівникові. Повідомте мені, яку оцінку поставили вам ваші рідні.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
13.04.2020
Практична робота №3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин
Виконати практичну роботу за посиланням:
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
08.04.2020
Тема "Життєві форми рослин. Екологічні групи рослин. "
1)Опрацювати та проаналізувати матеріал відеоуроку
2) В зошитах скласти та заповнити таблицю "Екологічні групи рослин за відношенням до світла, води, температури".
Фото роботи відправити на перевірку до 10 квітня
1)Опрацювати та проаналізувати матеріал відеоуроку
2) В зошитах скласти та заповнити таблицю "Екологічні групи рослин за відношенням до світла, води, температури".
Фото роботи відправити на перевірку до 10 квітня
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
06.04.2020
Тема "Покритонасінні. Класи однодольні та дводольні "
1)Передивіться уважно відеоурок
2)Проаналізуйте харктерні ознаки однодольних та дводольних рослин
3) В зошитах заповніть таблицю «Характерні ознакі класів Однодольних і Дводольних», фото виконаної роботи надіслати вчителю
4) Виконати тестові завдання за посиланням: ТЕСТ результат сфотографувати та надіслати вчителю на електронну почту sedrakyan.s.g @gmail.com, вайбер або в мессенджер. Термін виконання до 7 квітня.
2)Проаналізуйте харктерні ознаки однодольних та дводольних рослин
3) В зошитах заповніть таблицю «Характерні ознакі класів Однодольних і Дводольних», фото виконаної роботи надіслати вчителю
4) Виконати тестові завдання за посиланням: ТЕСТ результат сфотографувати та надіслати вчителю на електронну почту sedrakyan.s.g @gmail.com, вайбер або в мессенджер. Термін виконання до 7 квітня.
Діти спробуйте пройти квест, дуже цікаві завдання))) Чекаю ваших відгуків! Бажаю успіхів!
ВідповістиВидалити